Tote Bag



Onmisbaar voor onderweg
Of je nu naar het strand gaat, boodschappen doet, een rondje naar de gym maakt of gewoon de deur uit stapt, deze tas gaat overal met je mee.
- Vandaag besteld, dinsdag in huis
- Niet goed geld terug
- Gratis verzending vanaf €50
Onmisbaar voor onderweg
Onze Tote Bag is meer dan alleen handig: het is een tas met een boodschap. Gemaakt van stevig materiaal, met extra lange hengsels en genoeg ruimte voor je shake, laptop of kleren. En natuurlijk met onze positieve slogan: more better days, een dagelijkse reminder om te kiezen voor jezelf.
Draag je fit lifestyle uit
Laat zien waar je voor staat. Deze tas past bij alles wat je doet: werk, sportschool, markt of strand. En omdat hij compact op te vouwen is, neem je ’m ook makkelijk mee in je rugzak of koffer. Altijd klaar voor alles wat je dag brengt.
Kies ’m als cadeau
Voeg deze Tote Bag toe aan je bestelling of selecteer ’m als cadeau in je winkelmandje bij een bestelling boven € 70.
Echte mensen, eerlijke reviews
- Snelle en goede levering goede producten erg lekker.Leuk om te horen dat de levering snel ging en dat je de producten lekker vindt! 😊 Dat horen we graag. Bedankt voor je review!
- Echt een geweldige ervaring met het gehele bedrijf! Altijd snelle levering, de inhoud klopt ook altijd. Elke keer weer zetten ze zo lekker persoonlijk je naam op de zak. Producten zijn ook super. Laatst had ik een mail gestuurd met een vraag over de vezels, ik kreeg dezelfde dag nog een reactie waar ik wat mee kon. 👍👍Leuk om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt met Orangefit! Super dat de levering altijd snel gaat, de inhoud klopt en dat je de persoonlijke touch op de zak waardeert. Fijn ook om te zien dat je snel geholpen bent met je vraag over de vezels. 🙏
- Heerlijke shakes! En met de automatische herhaalbestellingen heb je t altijd op tijd binnen. Heel handig!Leuk om te horen dat je de shakes lekker vindt! 😊 En fijn dat de automatische herhaalbestellingen goed van pas komen, zo zit je nooit zonder. Bedankt voor je review!
- Snel ontvangen en heerlijke smaak. De formule smaakt minder zoet dan vroeger en daar ben ik blij om. Ook heel puur qua ingrediënten in tegenstelling tot sommige andere proteïnepoeders. Ideale shake om te herstellen na een training. Bedankt Orangefit!Super om te lezen dat de nieuwe formule beter bij je past en dat je de pure ingrediënten waardeert! Geniet van je shakes 💪
- Ik heb de Dieet Aardbei en Mango gekocht. Vond de smaak aardbei wat chemisch maar de mango is echt lekker! Ik maak het met plantaardige melk en wat bevroren mangostukjes en halve banaan. Op dit manier is het wat voller en romiger en vult het enorm. Zo kan ik gerust 2 maaltijden per dag vervangen.Dat klinkt als een top combinatie! 🍌