Klantenservice

Veelgestelde vragen

Alles over

Bestellen

  • Nee, je hoeft geen account te hebben om te bestellen. Je kunt gewoon afrekenen als Orangefit gast. Het hebben van een account maakt bestellen de volgende keer wel makkelijker, het bespaart je tijd.

  • Nee, we verzenden alleen naar alle landen in Europa.

  • In Nederland, België en Duitsland is de verzending gratis.

    Wil je graag jouw Orangefit bestelling in een ander land ontvangen? Dan is de verzending vanaf 100 euro gratis, daaronder bedragen de verzendkosten 4,95 euro.

  • Vanaf € 75,- kun je één van onze gratis cadeaus uitkiezen.

  • Als je een kortingscode hebt dan kun je deze toepassen tijdens het bestelproces in je winkelwagen. 

Alles over

Account

  • Zeker! Via ‘Mijn account’ kun je het wachtwoord van je account wijzigen.

  • Dat kan de beste overkomen. Ga naar inlogpagina en klik op 'Je wachtwoord vergeten?'. Binnen no-time ben je weer ingelogd.

Alles over

Levering

  • Bestel je op werkdagen voor 21.00 uur? Dan heb je jouw oranje pakketje de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend of na vrijdag 21.00 uur? Dan kan je dinsdag genieten van je bestelling.

    Zijn er voor jou geen grenzen en bestel je uit een ander land dan Nederland, België of Duitsland? Voor internationale bestellingen moet je rekening houden met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.

  • Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je netjes een Track & Trace link. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

  • Absoluut, ook die optie bieden we aan.

  • Ja hoor, geen probleem!

  • Als je niet thuis bent dan zal PostNL eerst proberen om je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt ook dit niet? Dan zal je bestelling worden achtergelaten bij een PostNL afhaalpunt waar het uiterlijk zeven dagen blijft liggen. 

  • Ondanks dat we alle pakketten met veel liefde inpakken is het mogelijk dat je pakket onderweg beschadigd is geraakt. Dit is natuurlijk erg vervelend en lossen we daarom zo snel mogelijk met je op.

    Stuur ons via hallo@orangfit.nl of WhatsApp je ordernummer en duidelijke foto's van:

    • de doos
    • de inhoud
    • de beschadiging

    Voordat je het weet heb je van ons een antwoord. 

Alles over

Betaling

  • Je kunt je bestelling veilig afrekenen met de vertrouwde betalingsmogelijkheden iDEAL, PayPal, Klarna, ApplePay Creditcard of Mistercash.

  • Wil je een factuur van je bestelling ontvangen? Stuur een mail naar hallo@orangefit.nl en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk je factuur ontvangt.

Alles over

Retourneren

  • Ben je niet tevreden over onze producten, dan bieden we je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren en je geld terug te ontvangen. Ook geopende verpakkingen nemen we bij Orangefit retour. Hoe dit werkt lees je hieronder.

    • Stuur een mail naar hallo@orangefit.nl en laat ons weten dat je wilt retourneren. 
    • Vul het retourformulier in dat je van ons ontvangt en voeg deze toe aan de retourzending.
    • Retourneren mag maximaal binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
    • Er mogen niet meer dan 5 schepjes uit een verpakking zijn. Verpakkingen worden na ontvangst gewogen.
    • De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.
    • Retourneren is alleen mogelijk wanneer je een bestelling hebt geplaatst via de Orangefit website.
    • Heb je bij je bestelling producten ontvangen zoals een Fit Shaker die behoort tot een pakket, dan dien je ook deze te retourneren.
Alles over

Orangefit Partnerships

  • Doe hier een aanvraag en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

  • Zoek je een Orangefit verkooppunt bij jou in de buurt? Bel ons op 072-5822351 of stuur een mail naar hallo@orangefit.nl en we helpen je snel verder.