Happy Customer Specialiast (tweetalig NL/EN)

7 januari 2021|Orangefit|Leestijd: 3 min

Orangefit wil een fittere generatie én een fittere wereld creëren. Iedereen, van atleet tot astronaut tot huismus, verdient een gezond en voedzaam alternatief voor dierlijke producten.

Na vijf jaar pionieren in Nederland is Orangefit nu hard op weg om Europa te veroveren. Bij deze volgende stap hoort ook extra oranje power. Daarom zijn we op zoek naar een Happy Customer Manager die Orangefitters in zowel het Nederlands als Engels de perfecte klantbeleving kan geven!

Kort samengevat wat je gaat doen:

  • Team Orangefit: wordt onderdeel van ons avontuur en help mee Europa te veroveren.
  • Maak klanten blij: je vindt het oprecht leuk om Orangefitters in het Nederlands én Engels te helpen.
  • Blijf in beweging: Orangefit groeit, veel nieuwe klanten, veel vragen, nieuwe producten. Afwisseling genoeg!
  • De stem van Orangefit: jouw contact met de klant is het belangrijkste moment in de klantreis.

Wat verwachten wij van jou?

  • Full time inzetbaar: 40 uur per week van ma t/m vr (08.30 – 17.00 uur);
  • Klantvragen beantwoorden en uitdagingen aangaan maken je gelukkig;
  • Goed Nederlands en Engels spreken schrijven is voor jou geen probleem;
  • Het liefst heb je 2-3 jaar gerelateerde werkervaring;
  • Wonen doe je in de buurt van Alkmaar of omgeving;
  • Verantwoordelijk: je vindt het leuk om de klantenservice afdeling naar het volgende niveau te tillen;
  • Kennis over voeding en gezondheid is mooi meegenomen, maar leren we je anders graag;

Wat mag je van Orangefit verwachten?

  • Top baan bij een nuchter Noord Hollands bedrijf met Europese groeiambitie;
  • Gloednieuw kantoor in 2021 met de mogelijkheid om te sporten;
  • Ieder kwartaal een personeelsuitje;
  • Mogelijkheid om mee te groeien met onze Europese ambitie;
  • Vakantiedagen, vakantiegeld, reiskostenvergoeding en pensioen;

Solliciteren? Stuur je CV of motivatiebrief naar hallo@orangefit.nl