Het begon allemaal een aantal jaren geleden. Op een mooie zomeravond in Schagen.

Toen we op ons dakterras aan het brainstormen waren over de toekomst van onze nieuwe onderneming, was het idee over de bedrijfsnaam snel geboren. Niet omdat we een onverwachte brainwave kregen, maar omdat we het over 1 ding met elkaar duidelijk eens waren. En dat was de kleur van de verpakking van onze plantaardige eiwitten. Deze moest en zou oranje worden. Fit Green Protein zou geen grijze muis worden tussen de producten van onze concurrenten. Deze waren maar saai en onaantrekkelijk. Vonden wij. Dat zou ons niet gebeuren. We wilden er uit springen en plantaardig aantrekkelijk maken. De verpakking van Fit Green Protein moest daarom verleidelijk, fris, energiek en rebels zijn. En dus oranje!

 

Een fittere wereld met oranje zakken

De kleur en uitstraling hadden we. Nu de bedrijfsnaam nog. Gek genoeg viel het kwartje gemakkelijk. Onze missie om de wereld fitter te maken, gecombineerd met de kleur oranje en onze internationale ambities, brachten ons snel op de naam Orangefit. Natuurlijk stonden er een aantal alternatieven op het brainstormlijstje, maar geen ervan kon wat ons betreft de power van Orangefit overtreffen. En dat oranje de kenmerkende kleur van ons landje is, maakte het natuurlijk compleet. Want ook Orangefit is ondernemend, eigenwijs, rebels, innovatief en recht door zee. 

 

Orangefit

Met de kleur van de verpakking van Fit Green Protein was onze bedrijfsnaam geboren: Orangefit. We zijn er nog steeds trots op. Orangefit past bij ons en bij onze ambities; de wereld fitter maken. En het goede nieuws is, dat het niet bij Fit Green Protein (en de Fitbar) blijft. Want na een ontwikkeling van bijna een jaar komen we binnenkort met 2 nieuwe plantaardige producten. Hiermee gaan we de wereld wéér een stukje fitter maken. Welke producten het zijn? Dat verklappen we nog niet. Net als de kleur van de verpakking...